Prosba - monostabilni obvod s MCU

Jirka zaloha na volny.cz
Čtvrtek Srpen 16 12:53:02 CEST 2012

Já Vás tak rozhodně neoznačím, díky za upozornění. Podívám se, zda by
byla jednoduše realizovatelná funkce "po zapnutí nic, generování pulsu
až po spuštění".

Nicméně pořád zůstává problém 4060: okolní součástky a zbytečně velké
pouzdo (a to i v SMD)...

No a taky jsem to chtěl - jak píšu jinde - pojmout jako příležitost se
něco přiučit. S CMOS4xxxx se učit už tak moc nepotřebuju ;-)

---
Jirka