Prosba - monostabilni obvod s MCU

RV vicek.radek na cpost.cz
Čtvrtek Srpen 16 12:51:39 CEST 2012

No jak to chcete jinak udelat, nez sednout a ten FW si napsat. Pokud
nechcete MPLAB, ktery je zdarma, tak bud sehnat neco jineho free a nebo
se nasrotit strojak PIC12 (je to neco pres 40 instrukci pokud si
pamatuji) a pak vam staci v podstate jen editor (a nastudovat format
Intel HEX souboru).

A nebo nekomu rict kdo ma placeny SW a ten Vam to pocitam tak za 5 minut
(nejdele zabere domluvit se na jakych nohach to ma poslouchat a
zinicializovat MCU) spichne.

Radek Vicek