[OT] Servis aut

Martin Záruba swz na volny.cz
Čtvrtek Srpen 16 10:39:38 CEST 2012

Naprosto se nechci zastávat značkových servisů, ale bohužel mám opačnou
zkušenost. Známý má malý autoservis, kam jsem s úspěchem dával kdysi
Favorita. Pak jsem si koupil starší Octavii a časem se objevila závada -
nefungující airbag řidiče. Byl vyměněn za velmi dobrou cenu a práci 2 hodiny
á 120 Kč. Po týdnu závada znovu. Několik dní zkoumání, práce á 300 Kč.
Vypadalo, že je vše v pořádku, po měsíci závada znovu. Zajel jsem do
značkového servisu, výsledek: výměna kabelů (nevím už přesně cenu) a práce
15 min á 520 Kč, tedy za 130 Kč. Závada se již nikdy neobjevila.
Martin Záruba
----- Original Message -----
From: "Michal Gregor" <a2x1nptda8 na email.cz>
To: "HW-News" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Thursday, August 16, 2012 10:22 AM
Subject: [OT] Servis aut

Vracim se k tematu kvality prace v servisech aut.

Servis A:
Brzdu jsme rozdelali, vycistili nic jsme nenasli, nevime proc to klepe.

Servis B:
Vypadla pruzinka, ktera drzi brzdovou desticku, to bylo snadne.
(Oprava opravdu pomohla, uz nic neklepe.)

Vetsina znackovych servisu podle vsecho vydelava na predrazenem oleji, na
skutecnou praci kasle. (A jeste neni jistota za ten olej skutecne cely
vymenili.)

Michal Gregor