Kalkulacka

mcmlxxx mcmlxxx na hantec.cz
Čtvrtek Srpen 16 07:01:49 CEST 2012

Nikdo nezná Calcul PSR98e - programovatelný kalkulátor pro středoškoláky,
techniky ekonomy a pracovníky s počítači ?
Mám ho od svých 13ti let, a je jak nový, baterky měněny 2x, a to mu táhne
na 30let, včetně originální české příručky s návodem programování.
V nějakém časopise (VTM? ABC? ) do něj vycházely i programy.
Vyráběl ho Solartex Irsko, a dal se koupit v naší prodejní síti za tvrdých
1300Kč.

b.