RE: Stanley Meyer a jeho vodíkový reaktor ?

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Středa Srpen 15 22:34:10 CEST 2012

Hlavne by me zajimalo jak (do ceho)  akumuluji. Nejosvedcenejsi v kosmickem vyuziti byvaji vodikove clanky, ale ty IMHO maji velky vnitrni odpor, takze sice energii bajecne ciste a reverzibilne naakumuluji, ale nedokazi ji rychle vypustit ven (kolik mohou zrat motory, kdyz se vozitko o hmotnosti mensiho osobaku hrabe sypkym piskem nekam do kopce)? Nebo se mylim a vodikove clanky se daji vyrobit take pro velke vybijeci proudy?

Jakub Serych