Hlasitost USB audio zariadenia vo WinXP, was: Avast detekujeTrojana

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Středa Srpen 15 12:49:13 CEST 2012

Ahoj,

Dňa 15. augusta 2012 12:19, Jan Waclawek <konfera na efton.sk> napísal/a:

> Moj problem s pristupom M$ (ako aj *nuxoidov, ktore bez kopiruju vlastnosti produktov M$/jablka bez uvazovania ci je to dobre ci zle) je to zakryvanie "nezaujimavych" faktov pred uzivatelom.
>
> wek

V tvojej odpovedi ma zaujala tato posledna pasaz. Vies ono to je tak,
obycajnemu uzivatelovi, ktory nevycnieva z radu, je uplne jedno co to
robi a ako to hra. Uzivatel, ktory chce byt trochu vzdelanejsi a ide
do hlbky sa zacne pytat na rozne veci a otazky su zvycajne umerne jeho
vzdelaniu a toho, co o danej veci vie, ako to tu naznacil v nedavnej
debate o vzdelani nas pan doktor. V tomto pripade by som to moc
neriesil, pretoze ked si zacnes odpovedat, tak kazda odpoved produkuje
dalsie otazky a lahko sa moze stat, ze skoncis v saturacii chapania
mozgu, a to ma aj ine dosledky, clovek moze skor ci neskor cvoknut v
roznom levely a to zrovna asi nie je to, co je primarnym cielom
zvukovej karty v PC. Tak napr.... Onehda, ked si spomenies na ISA
soundblaster, trebalo v dose nastavit config a autoexec. A teraz
otazka, preco win95 manager nasiel soundblaster na preruseni od COM
portu...?! Odpoved necham na dovtipe kazdeho citatela. Ber to ako fakt
na ktorom nejde moc zmenit a treba s nim zit a hladat nejake viac ci
menej zlozite workaround-y a moc v tom nerypat.

A.