OT - jakou platformu?

Ales Prochaska prochaska na alsoft.cz
Středa Srpen 15 10:14:11 CEST 2012

Dík za tip, ale tohle by zřejmě znamenalo, že bych si na musel pořídit
vlastní server. A provozovat ho a rozumět tomu atd. :-) Ne, že by to
bylo vyloženě neschůdné, ale spíš se poohlížím po něčem, co někdo
poskytuje jako hotovou službu. Na celé té akci by bylo nejsložitější
právě zřízení toho serveru, vlastní aplikace je proti tomu
zanedbatelně malá. A pořád doufám, že taková služba už existuje, že
jen neumím pořádně hledat :-)

Aleš Procháska