Hlasitost USB audio zariadenia vo WinXP, was: Avast detekujeTrojana

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Úterý Srpen 14 23:02:08 CEST 2012

Mohol by som poprosit aj Vas, aj pana kolegu Jirku MWW, aby ste mi poslali USB deskriptory inkriminovanych zariadeni?
Na Win by na to mohol posluzit programcek USBView, da sa najst napr. http://www.ftdichip.com/Support/Utilities.htm , na Lin je na tej stranke podobna utilita, ale pan kolega Troller urcite uprednostni lsusb -v alebo nieco podobne :-)

Dakujem,

JW

PS. Nejako mi nie je jasne, preco by pri zapnutom AGC mal byt digitalny vystup z toho radia prebudeny...