Hlasitost USB audio zariadenia vo WinXP, was: Avast detekuje Trojana

Jirka MWW jirka.mww na gmail.com
Úterý Srpen 14 22:51:55 CEST 2012

Ahoj Vojto,

WSJT SW je samozřejmě od K1JT, ale do jeho zdrojáku bych si netroufl lézt.
Jinak ten problém s USB Audio  a WinXP je bohužel obecně známý,
není to jen můj případ . Prostě tam ten regulátor chybí. Win7 to mají
vyřešené.
Asi půjdu přes analogový výstup audio do zvukové karty PC, jak jsem to měl dřív.