Hlasitost USB audio zariadenia vo WinXP, was: Avast detekuje Trojana

Jirka MWW jirka.mww na gmail.com
Úterý Srpen 14 21:15:43 CEST 2012

No Windows 7 to prokazatelně ( podle diskuzí) s tím IC-9100 transceiverem umí.
Ale kvůli tomu nebudu zahazovat stroj s XP. Blbou alternativou je
vypnout AGC a nastavit
VF zesílení tak,  aby byl výstupní signál slabší. Mám ale pocit, že se
tím zhoršuje
základní citlivost radia, i když mám u antény předzesilovač.
Lepší alternativou bude vytáhnout přímo audio signál a zavést ho do
zvukové karty PC.
To ale budu muset pájet ((:
U předchozího transceiveru FT897 jsem to tak měl a chodilo mi to. Tady
jsem očekával elegantní řešení
přes USB a ejhle, problém.