OT zivotosprava, extremisti a oblickove kamene, was: elektronicke odstranovace vodniho kamene

Hfmcons hfmcons na gmail.com
Úterý Srpen 14 19:10:09 CEST 2012

Jj, nad lidskou hloupostí se asi nedá než žasnout. Jak tady byla zmínka
o Zelených, to je právě typický příklad zneužívání této vlastnosti vždy
a na všechno, ale to jen tak na dokreslení.
Zpracování vápníku zvlášť v organismu pokročilejšího věku je dost
problematické, není možné se nalejvat mlíkem, minerálkou atd. v naději
že někomu narostou nové zuby. Obvykle se vápník podává modifikovaný
nějakou kyselinou, ale asi ani tohle není nijak ideální.
IMHO, s minerálkama velmi opatrně.
S pozdravem,
Miloš Dašek