elektronicke odstranovace vodniho kamene

Hfmcons hfmcons na gmail.com
Úterý Srpen 14 18:02:35 CEST 2012

:-) Zdravotní problémy jsou véélmi často způsobeny způsobem stravování a
aktivit nevhodných pro lidský organismus, ale nějaké spiknutí v rámci
pořádnýho vejvaru samozřejmě taky není vyloučeno.
S pozdravem,
Miloš Dašek