zruseni uctu

RV vicek.radek na cpost.cz
Úterý Srpen 14 14:32:26 CEST 2012

Diskuze je moderovana, tzn. ze zaslane prispevky z jinych nez
registrovanych adres musi potvrdit moderator diskuze, aby prosly do
distribuce.

Ja jsem ho neschvaloval, ale nejsem jediny admin.

Ted me napada zda pan Olmer nebyl rychlejsi nez ja a dotycneho driv
neodmazal, nez jsem se tam stihnul kouknut.

Radek Vicek

>>> mazat .díky