akumulatory pro naradi

RV vicek.radek na cpost.cz
Úterý Srpen 14 12:02:05 CEST 2012

Nevim jestli je prostor a ma vubec smysl se dnes drbat s nabijeckama
zvlast jeste pro NiXX. Vyrabi se jich mraky a jsou naprosto pouzitelne i
ty levne.

Ja jsem si pack do te akuvrtacky nechal slozit a naformovat u znameho z
modelfora, protoze jemu tech clanku projde rukama stovky, takze on je ma
roztridene a do packu mi da tak aby byly co nejvic stejne (kdyz si
koupite v krame 10ks tak proste bude kazdej trochu jinej).

Co na trhu neni je jednoduche formovadlo - tedy bazmek, kde nastavite
proud kolem 1/10C, cas nabijeni, vybijeci proud take kolem 1/10-1/5C,
koncove napeti clanku a pocet cyklu.

Aby to umelo packy 4-20 clanku a hlavne to vybijelo a nabijelo DC
proudem (neprerusovanym - to je problem nabijecek Maha a spol.).

Radek Vicek