RE: Stanley Meyer a jeho vodíkový reaktor ?

Radek Benedikt benedikt na lphard.cz
Úterý Srpen 14 10:44:10 CEST 2012

	Nepredpokladam, ze by sestup atmosferou lunarni modul prezil. Ale
rozhodne to podle konstrukteru mel prezit zdroj bez toho, ze by se poskodila
obalka jaderneho zarice. Byl na to zkonstruovany, mela se tak resit pripadna
havarie při startu. A tusim, ze tomu je tak i dnes. Odmoreni zakladny pro
start raket od radioaktivniho spadu by bylo dost problematicke. Nechci
hledat, zda zkolabovala na startu nejaka druzice s obdobnym napajecim
zdrojem, ale i dnes není start druzic 100% a riziko zde je.

Radek (benedikt2hw.cz)

To odhozený lunární modul dokázal spadnout do moře aniž by se rozpad v
atmosféře? Vždyť jednak musel vstoupit do atmosféry pod správným úhlem
(nevím jestli poslední korekci dráhy nedělali už bez něj) a taky bez štítu s
tím tvarem jaký měl, se při vstupu do atmosféry musel chovat dost
nevyzpytatelně.

uz za ziskani.