RE: akumulátory

Miroslav Draxal evik na volny.cz
Úterý Srpen 14 09:16:16 CEST 2012

Klobouk dolů, víte o tom dost. Nejprve zkusím jestli to po očištění horního dílu nepůjde vyčíst, po té zkusím někde poblíž zjisti, jestli není depo ČD. Díky Míra

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Vláďa Anděl
Sent: Monday, August 13, 2012 11:20 PM
To: HW-news
Subject: Re: akumulátory

Mohou být a nemusí, ale nejspíš jo. Pokud se vylije vybitý článek, je to v pořádku. Dokonce když se mají nové baterky dlouho skladovat, dodávají se suché vybité. I když oni to dodávají uzavřené, aby se tam zbytečně nedostával vzduch. Po nalití stačí nabít, i když nějaký formovací cykl (vybití + nabití) tomu může jedině pomoct. I výměna louhu se má dělat při vybitém článku, při nabitém se musí rychle aby elektrody neoschly.
Pokud se vylil nabitý článek, ta aktivní hmota v podstatě vydoutná. V nabitém stavu je dost hořlavá.
Anděl