Bastleni (bylo: Re: Re: Ekvitermní regulace Junkers FW100)

Hfmcons hfmcons na gmail.com
Úterý Srpen 14 09:06:02 CEST 2012

Se zkratem za PC zdroji to nebývá tak horké, vetšina jich vypne, ale
člověk samozřejmě přijde o rozdělanou práci :-) Někdy se k napájení
využívá rozdíl mezi 12 a 5V a to už může být horší.
S pozdravem,
Miloš Dašek