elektronicke odstranovace vodniho kamene

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Úterý Srpen 14 03:40:32 CEST 2012

Trvalá konzumace moc tvrdé vody je víceméně zárukou ledvinových kamenů.
Opačně to záleží na dalších složkách potravy. Když budete jíst dostaek
zeleninových polévek a bujónů, nebo mléka, můžete pít destilku:-)

PH

From: "Na" <navrhpcb na gmail.com>
A neni to treba tim že cim tvrdší voda tim pro pití vhodnější? Alespon jsem
to kdysi davno cetl Na jistém VAKu...

Nicmene jiny borec zase prosazuje destilator a tvrdi že na pro čistění
organismu jedine destilku... A směje se tomu jak doktoři rikaji že destilka
= temer jista smrt, on to pije treba snad az max. 30  i 60 dnu a u toho nejí
nic. Zatim zda se zije v pohode :-) akorat jeho kritici to nejak spatne
berou, nevim :-)