elektronicke odstranovace vodniho kamene

Petr Simek psimek na jcu.cz
Pondělí Srpen 13 23:01:27 CEST 2012

On Mon, 13 Aug 2012, Pavel Hudecek wrote:

> Teď přemýšlím, jak to dostatečně rychle ověřit, nejlépe tak, aby to šlo
> viditelně prezentovat na schůzi SVJ. Máme v baráku přesně stejný problém -
> rozvody zarůstají, ale s konvicemi, ani topnými tělesy nejsou potíže.
>
> Aby byly údaje kompletní, tak jaký je průměr té trubky, délka cívky a jaký
> nejvyšší průtok?

Je to 2" HDPE a je na tom natoceno 15 nebo 20 zavitu lankem cca 4mm
tlustym (i s izolaci). Nejvyssi prutok netusim - odhadl bych to na
0.5l/s - vic to asi z jednoho kohoutku neda.

Vzhledem k tomu ze jsem to zbastlit ze soucastek asi za 200-300Kc tak
si rikam jestli je nutne o tom jednat na schuzi - proste to v jednom
baraku zkuste a za rok uvidite. To neni zas tak velka ztrata kdyby
to nechodilo..