elektronicke odstranovace vodniho kamene

balu@home daniel.valuch na orange.fr
Pondělí Srpen 13 20:44:15 CEST 2012

pozrime sa na to teraz z elektrotechnickeho hladiska. Zelezo ma
permeabilitu okolo 500, mernu vodivost okolo 10 um*cm. Z toho vyjde
hlbka vniku okolo 130 mikronov pri frekvencii 3kHz.
Zelezna trubka ma hrubku steny 2-3mm, takze to je nejakych 15 az 23
hlbiek vniku.
Kvizova otazka teraz je: Kolko si myslite ze vam z toho super slabeho
magnetickeho pola generovaneho miliamperom a 15 zavitmi prejde az do
vody vo vnutri trubky?
b.