Re: Bastleni (bylo: Re: Re: Ekvitermní regulace Junkers FW100)

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pondělí Srpen 13 15:08:03 CEST 2012

Sakra, jste lepsi.
Mne to stvalo uplne stejne z uplne stejne priciny. Ale ja to resil
relatkem se zpozdenym pritahem po startu PC.

PL

From: "Jirka" <zaloha na volny.cz>
To: <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Monday, August 13, 2012 9:57 AM
Subject: Re: Bastleni (bylo: Re: Re: Ekvitermní regulace Junkers FW100)

Celkem ptákovina - nešlo o vadu, ale o vlastnost, která mi nevyhovovala.
Tedy:

Hub byl napájený, ovšem z externího adaptéru - chtěl jsem napájení z
interního zdroje PC (proč nechat stále připojený další spínaný zdroj,
že...)

Po prostém přepojení se ukázalo, že hub je přes USB konektor zároveň
napájený i ze standby sekce, takže se tato pokoušela rozběhnout věci na
běžné +5V větvi. Nezkoumal jsem detailněji vnitřní řešení v PC a zvolil
oddělení obou napájení hubu další Schottky diodou (jedna už v něm byla)