RE: Stanley Meyer a jeho vodíkový reaktor ?

Čestmír Dobosz dobosz na gesgroup.cz
Pondělí Srpen 13 14:10:27 CEST 2012

Mýlím se když mám pocit že Panasonic už je dávno vyrábí a prodává ?

BTW na co jezdí ten vozík na Marsu ? Není to druh palivového článku ?

Ty co jezdí karavanem nebo obytným vozem se s ním také už nějaký čas potkávají:

http://www.karavan.cz/palivovy-clanek-metanol.html

čD

PS: http://aragonit.webovastranka.sk/forum/1062/8555

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of APA
Sent: Sunday, January 22, 2012 5:20 AM
To: HW-news
Subject: Re: Stanley Meyer a jeho vodíkový reaktor ?

...a kdo by to měl zopakovat s větší úspěšností, vynálzce když je dead?

Jaké důsledky by asi měly dopravní prostředky na H2O, kdyby to fungovalo? Kolik asi tak vybere EU za spotřební daň a dph z paliv za rok? To bude asi těžko představitelné číslo...

Třeba ne náhodu Panasonic od r. 1999 intenzivně vyvíjí palivové články.