Nastavitelne LDO 2-3A v DPAK ? nahrada LM1085

Petr King petr.king na atlas.cz
Pondělí Srpen 13 10:59:26 CEST 2012

Jo, tak na AP1084 jsem uz koukal, libila se mi cena :-)
Bohuzel ale ma IN maximalne 12V a ja to mam do zarizeni kde kazdej
pripoji nestabilizovany zdroj 10-15V, cili musi to byt minimalne 16 lepe
20 a vice V.

P.