Bastleni (bylo: Re: Re: Ekvitermní regulace Junkers FW100)

Jirka zaloha na volny.cz
Pondělí Srpen 13 09:57:02 CEST 2012

> No, vselico si viem predstavit, ale nie to ako sa da dobastlit taka vec ako USB hub (resp. co na nej moze byt vadne od vyroby)...?
>
> wek

Celkem ptákovina - nešlo o vadu, ale o vlastnost, která mi nevyhovovala.
Tedy:

Hub byl napájený, ovšem z externího adaptéru - chtěl jsem napájení z
interního zdroje PC (proč nechat stále připojený další spínaný zdroj,
že...)

Po prostém přepojení se ukázalo, že hub je přes USB konektor zároveň
napájený i ze standby sekce, takže se tato pokoušela rozběhnout věci na
běžné +5V větvi. Nezkoumal jsem detailněji vnitřní řešení v PC a zvolil
oddělení obou napájení hubu další Schottky diodou (jedna už v něm byla).
Mimochodem použil jsem velmi zajímavý typ - 95SQ015, kromě Uak si
všimněte Ika při jen mírně zvýšených teplotách ;-) Ano, Schottky jsou
tím známé, ale tato je už mírně extrémní...

---
Jirka