Re: Ekvitermní regulace Junkers FW100

Vladimir Nerud newlad na centrum.cz
Neděle Srpen 12 12:03:54 CEST 2012

Dobry den, nepisete, jak casto se cerpadlo zapina. Moderni kotle automaticky
protaceji cerpadlo jednou nebo i nekolikrat denne, aby se zabranilo
prilepeni rotoru. Dale muze byt zavislost chodu cerpadla souvisejici s
rezimem ohrevu TUV (34. strana navodu). A nekolik dalsich nastaveni.
Podotykam, ze FW100 z praxe neznam, doporucuji dukladne procit navod. Nekdy
to chce opravdu si sednout s manualem ke kotli a zkouset. Kdyz se v tom
ztratite, tak prejit na stranu c.24 :o))
Jen mimo diskuzi- nektere regulatory maji tak sofistikovane nastaveni, ze se
v tom nevyznaji ani skoleni servisaci, uzivatel, zvlaste pokud neni technika
jeho salek caje, ten je uplne bez sanci.
PS. jen pro klid duse, zkontrolujte si venkovni cidlo podle tabulky c.2

Vladimir

-----Původní zpráva-----
From: Halen
Sent: Sunday, August 12, 2012 10:21 AM
To: HW-news
Subject: Ekvitermní regulace Junkers FW100

Zdravím do konference.

Mám kondenzační kotel Junkers ZSB 14-3 C s ekvitermní regulací FW100.
Kotel je napojen na podlahové topení a potřebuji vyřešit jeden problém s
oběhovým čerpadlem. Kotel automaticky spíná oběhové čerpadlo i při
teplotách, kdy není potřeba čerpadlo spouštět - kotel netopí a přesto
spustí čerpadlo. Vnitřní měření teploty nemáme, máme pouze venkovní
čidlo. Zkoušel jsem nastavení v manuálu pro posun zámrzné teploty, ale
toto nestačí. Nerešil jste někdo, jak toto vypnout? Připadá mi celkem
zbytečné, aby se při vnitřní teplotě +20°C spouštělo oběhové čerpadlo.
Našel jsem na webu tuto diskusi:

http://forum.tzb-info.cz/117496-ekvitermni-regulace-junkers

ale připadá mi to docela komplikované :-(

Nejjednodušší mi přijde, aby regulace vyhodnocovala i vnitřní čidlo, to
ale nemám připojené a ani nevím jestli tam jde připojit.

Honza