Re: plynový kotel - doporuceni, zkusenosti

Marek Peca marek na duch.cz
Sobota Srpen 11 15:42:46 CEST 2012

> -----Původní zpráva----- From: Evzen Horna
> Sent: Saturday, August 11, 2012 9:53 AM
> To: HW-news
> Subject: Re: plynový kotel - doporuceni, zkusenosti
>
> Diky za odpovedi.
> O Dakonu jsem kdysi uvazoval a moc se mi libil, pak jsem se rozhodl pro
> Protherm. Nedávno jsem slysel, ze Dakon utlumuje vyrobu plynovych kotlu,
> ale nevim, jak dalece je to pravda.

Pokud jde o Dakon: pravda to je, nebo aspon ~2009 byla, psal jsem si s
nimi, nebot meli nejak rozprasenou regulaci teploty (nestabilni kmity
f=~0.5Hz mezi varici a studenou vodou za urcitych okolnosti). Odpovedeli
mi, ze je nekdo koupil (tusim Bosch) a ze vlastni vyvoj v Krnove
nepodporuje.

Jinak ten Dakon byl nejakej starsi typ, uz jsem uspesne zapomnel cislo, a
moc me nenadchl. A vevnitr byla tusim italska ridici jednotka s PICem ;-)

MP