DCF77 [bylo: zase uroven skoly]

Marek Peca marek na duch.cz
Sobota Srpen 11 09:35:25 CEST 2012

> A je to DCF nejak perspektivni nebo se to planuje v dohledne dobe vypnout?
> (nekde jsem asi podobnou info zaslechnul...)

Do politicke futurologie se poustet nebudu. Svycary uz vypnuli, Britove
snad jeste bezi, ovsem zajimave je to v USA, kde letos prvne zprovoznili
nejakou fazovou modulaci, asi taky pseudonahodnou ve stylu DCF, takze tam
se zjevne snazej to udrzet. Taky se zda, ze to tam spousta lidi pouziva.

Osobne si myslim, ze tyhle dlouhovlnne standardy maji velkou vyhodu pro
pokryti v budovach a v cene a prikonu prijimace. V ostatnim vedou GNSS.

MP