TI-85 pre iphone

Ales Prochaska prochaska na alsoft.cz
Pátek Srpen 10 21:18:21 CEST 2012

Bohužel asi všechny současné kalkulačky chytly nějakou novou módu a
požadují zapsání celého výrazu. Což je dost hloupé v případě, kdy ten
výraz tvořím ještě v průběhu výpočtu :-) Klasická kalkulačka typu
TI59 je pořád na něco nejlepší. Škoda, že mi u ní už zlobí display,
jinak by měla své místo trvale na stole.

Ales Prochaska