zase ty ATESTY

Petr King petr.king na atlas.cz
Pátek Srpen 10 14:06:45 CEST 2012

Treba ROHS se na to diva zase jinak...
Tam jsou primo urcene kategorie vyrobku.... a je definovano, ze kazde
zarizeni, jehoz funkce zavisi na el. energii.... atd. Cili tady nezalezi
na to, zda je funkcni, nebo ne, zda je to nahradni dil, nebo kopa srotu...

Musi splnovat ROHS...

Presto je zajimave, ze se stale prodava spousta soucastek a modulu pouze
s upozornenim, ze neplni rohs direktivu.

P.