VPN na routeru s xxx WRT ? Jaky router?

Petr King petr.king na atlas.cz
Pátek Srpen 10 11:25:43 CEST 2012

Ten mikrotik mne dost laka, protoze cena je hezka a prece jenom je to
zarizeni, ktere se nemusi k takovym skopicinam, jako je VPN nutit, ale
je na to primarne urcene.
Jenom se zeptam, ta VPNka je tam uz implementovana, nebo to budu muset
taky nejak slozite flashovat a cist tuny stranek textu?

Nevite, jak je na tom ten USB s pripojenym ext.diskem ? Cetl jsem, ze
prave u tech TP-linku 1043 to neni zadna slava, spis jen nouzove reseni
- je to pomale.

Diky, Petr