VPN na routeru s xxx WRT ? Jaky router?

RV vicek.radek na cpost.cz
Středa Srpen 8 08:39:10 CEST 2012

Ja ted kupoval WR1043, ale provozuju ji zatim  jen s origo FW a asi to
tak zustane (router jednou zatuhnul - mam podezreni po tom co jsem
nastavil NTP a neprovedl restart - od te doby zatim ok).

Ja jsem rozmachanej z prace a tak doma uz leta jedu na 1Gbps a delat na
wifine nebo 100Mbps je pro me utrpeni.

Jen Vas chci upozornit, ze bezne integrovane sitovky na MB jsou na tom s
rychlostma dost bidne. Bezne nedaji vic nez nejakych 17-25MB/s.

Radek Vicek