Re: OT: plynový kotel - doporuceni, zkusenosti

Robert Vida vida.hu na gmail.com
Středa Srpen 8 07:57:54 CEST 2012

Presný typ neporadím ale určite by som si druhý krát nekúpil JUNKERS
ZSBR16-3A pretože je to neskutočný žrút elektrickej energie:
- má príkon v stand-by režime  8-9W
- skoro počas celej vykurovacej sezóny beží v kotli čerpadlo a má príkon
70W aj keď nehorí plameň

Kombinácia Cu-Al nerobí asi problémy, pretože aj vo vnutri kola sú Cu
trubky a Al výmenník. V manualy je písané že sa nesmú používať pozinkované
rúry.

Robo