Zdroj do PC - porucha a možnost opravy ?

Úterý Srpen 7 22:52:24 CEST 2012

Taky si myslím že to jsou jen občas nějaké špičky a proto se tam dává
takový šílený zdroj. Kdyby to bralo 1KW trvale, asi by ten počítač musel
mít úplně jiný větrák. Zrovna nedávno jsem slyšel, že plzeňská škodovka
dává do lokomotiv jen malé baterie a ten obrovský diesel startuje ze
superkapacitoru. Superkap se pak z baterky nabíjí větší dobu a nalým
proudem. Nebylo by tohle řešení i pro vykrytí špiček v počítači?
http://www.ecom.cz/files/documents-catalogue/47.pdf
Anděl