OT: HP Pavilion DV6 - trocha te negativni publicity

Jirka MWW jirka.mww na gmail.com
Úterý Srpen 7 02:31:22 CEST 2012

Device.cz můžu taky jen  doporučit. Mám od nich už čtvrtý počítač.
Jednou mi u jednoho odešel zdroj a
dali mi bez problémů nový, stačilo, že se pro něj zastavila dcera a
sám jsem si ho vyměnil. Starý ani nechtěli zpátky.