Citac s lepsi nez zemedelskou ns

hutta.j na seznam.cz hutta.j na seznam.cz
Pondělí Srpen 6 17:30:21 CEST 2012

Mam prazdniny takze mam casu dost.

SR620, servisni manuial pravda nemam. Hledam jsme ho neuspesne na internetu,
predpokladam  pomerne slozitou analogonou elektorniku se spoustou kompenzaci
a ladeni pred tim nez opusti fabriku a ne kondenzator za 2centy. Rad bych
videl jak to maji resene.

>Mne se sumovy oscilator vesel do jedne 555 ;-)

A to bude presne o dve 555 vice nez potrebuji ja. :-) Na dva oscilatory mi
staci 4 CLB, do zbytku narvu rizeni a fazovy detektor.

Tusim jsem to uvedl jiz v puvodnim vlaknu, chtel jsem se trochu seznamit s
FPGA stavet blikatko nebo klasicke hodiny mi prislo infantilni a takova echt
digitalni vec je pro me citac.

Puvodne jsem uvazoval jen o citaci citajicim jen cele tiky zakladnich hodin
200MHz. To se ukazalo jako pomerne trivialni. Nevim zda to mohu nazvat
programovanim, ale napsal jsem si entity pro GATE AND, nejake FF, 32bit
citac, delicku pro rizeni Gate a tyto entity pak graficky pospojoval.

Na domerovani me napadlo to co jsem popsal. Mozna to je hloupost. Chtelo by
to zkratka zkusit a promerit oba oscialtory jednak jak se budou lisit a jak
jak stabilni tento rozdil bude.

Bohuzel na to nemam vybaveni, tedy chybi mi neco jako SR620 :-) , nemam ani
napad jak neco smysluplne zmerit s beznejsim vybavenim.

>Spotreba jakeho zapojeni?

Myslel jsem to vaseho reseni TTD s  6ps. Nebo obecne zpozdovaci linky v FPGA

Hutta