Curiosity

Daniel Valuch daniel.valuch na orange.fr
Pondělí Srpen 6 11:06:57 CEST 2012

ono sucasni ludia su trosku "vyzrati". Na zaklade toho ze mame mrte
satelitov obiehajucich okolo Zeme automaticky predpokladaju ze na Marse
bude bude nieco podobne a najlepsie autobus s novinarmi co to cele
nafilmuju :-)
Priamy prenos bol z riadiaceho centra, kde sa dal zledovat progres,
zakladne udaje o misii a reakcie ludi, ktori to maju cele na starosti.
Osobne som to zazil uz dva krat ked sa spustalo LHC, je to neuveritelny
pocit ked clovek vidi ako sa na pristrojoch postupne zobrazuju ciastkove
data a vysledky.
Tesim sa na spracovane udaje z pristavacieho manevra, verim ze toho maju
tony. Uz to treba dat len do nejakej popularnej farebnej hybajucej sa
formy :-)
b.