OT: HP Pavilion DV6 - trocha te negativni publicity

Michal Gregor a2x1nptda8 na email.cz
Pondělí Srpen 6 09:08:21 CEST 2012

Ja reklamuji vsechno a nikdy jsem nemel problem. Minule jsem vratil i
smradlavy salam.

Michal Gregor

----- Original Message -----
From: "Vojtěch Bubník" <bubnikv na seznam.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Monday, August 06, 2012 12:41 AM
Subject: Re: Re: OT: HP Pavilion DV6 - trocha te negativni publicity

> Správné uznání záruky je pro prodejce dobrý prodejní nástroj. Třeba já
> jsem si byl nedávno kupovat boty. Na jaře, když jsem už nechtěl chodit
> v zimních. Vybral jsem si, koupil jsem, zaplatil, byl jsem spokojen.
> Po třech dnech nošení jsem trochu víc zatáhl za tkaničky a poutko se
> utrhlo. Logicky bylo málo prošité, jinak by se to nestalo. Poutko se
> utrhnout nesmí. Donesl jsem je do prodejny a žádal okamžitou výměnu za
> nové boty nebo vrácení peněz.

Reklamace horkovzdušné pistole v OBI. Že prý ji musí zaslat do servisu,
vyrozumění dostanu SMSkou. SMS přišla přesně bez jednoho dne za měsíc.
Kdybych ji nedej bože v tu dobu potřeboval, musel bych si koupit další. Je
třeba, abychom všichni překonali pohodlnost a reklamovali, už jen z toho
důvodu, aby řetězce zjistily, že obstrukce jim přinášejí jen problémy.

Vojta Bubník