TI-85 pre iphone

Daniel Valuch daniel.valuch na orange.fr
Neděle Srpen 5 18:58:00 CEST 2012

no taku som hladal pac mam tiez rad tlacitka, ale bohuzial nenasiel. Z
nejakeho dovodu sa znizil pocet tlacitok na kalkulackach a funkcie sa
zacinaju vyberat z menu.
Pre klasicke rychle inzinierske vypocty je to neakceptovatelne, ked musi
clovek hladat v menu odmocninu alebo sinus. Proste potrebujem tlacitko.
A ten klon ti-85 na iphone ich ma presne ako keby som mal v ruke moju
staru dobru kalkulacku, este aj kurzor tam blika :-)
b.