Jištění proti přepětí

Neděle Srpen 5 17:15:02 CEST 2012

Na mě nechtěli, abych od sloupku k domu tahal s kabelem i pásek. Takže
tam mám jen dva kabely - tlustý (přívod) a tenký (HDO). V domě jak
píšete. Hlavní ochranná přípojnice je přímo vyvedený pásek ze
základového zemniče, na ní je přivedeno pospojování a protože jí mám dál
od rozvaděče (skoro u země) tahal jsem čtyři dráty. Tři k přepěťovce
(doporučují pro každou fázi samostatný vodič) a jeden na propojení
ochranného bodu v rozvaděči.
Anděl