Jištění proti přepětí

Jiri Foldyna jiri.f na avizo.cz
Neděle Srpen 5 09:22:16 CEST 2012

Dne 5.8.2012 1:42, Radek Benedikt napsal(a):

> Je potreba proiít u konkretnich prvku navod k montazi a hledat tam neco jako:
>
> DEHNbloc DB 3 255 je tripolovy svodic bleskovych proudu, jeho zakladem jsou
> zapouzdrena jiskriste na bazi klouzaveho vyboje. Pouzita jiskriste maji velmi
> vysokou schopnost svadet bleskovy proud (az 100 kA) a zhaset nasledny sitovy
> proud. Zapouzdrená konstrukce tlakovych jiskrist na bazi klouzaveho vyboje
> zamezuje vyfukovani oblouku. Z tohoto duvodu neni nutne dodrzovat minimalni
> odstupy svodice od okolnich pristroju a sten.
>
> Jde o volny deionizacní prostor a vyfouknuti oblouku. U nekterych prvku se
> [...]

Dobrý den,

díky za odpověď i nasměrování. Pokud se jedná o vlastní návrh a
realizaci, nebudu si to dělat sám, i když se jedná "jen" o rodinný
domek. Ale během stavby  se mi už mockrát osvědčilo být alespoň plus
minus v obraze, o co jde, abych nebyl při jednání o dodávce za úplného
blba :-D

Ještě jednou díky všem za reakce.

JF