Jištění proti přepětí

Jiri Foldyna jiri.f na avizo.cz
Sobota Srpen 4 23:12:47 CEST 2012

Dne 2.8.2012 15:29, Radek Benedikt napsal(a):
> Jinak jen drobnost, OEZ alespon ještě nedavno byl prejmenovany OEM Saltek.
> Sam tyto prvky nevyrabel. Jinax MAXik od Salteku by byl asi to prave. A aby
> to nebylo jen zopakovani toho co uz tu zaznělo, tak ještě jednu podstatnou
> drobnost. U prepetovek pro vetsi energie je nutne dodrzet predepsane
> umisteni v rozvadeci, resp spise ulozeni. Do nekterych rozvodnic se vetsi
> prepetovky nedaji dat, při zafungovani ochran by z nich zustaly trosky. Mimo
> jiné, se proto i zprisnily požadavky na rozvadece. Jde o zhaseni, resp.
> vyfouknuti oblouku.

Dobrý den,

děkuji za tip, zdá se, že by FLP-B+C MAXI VS/4 od Salteku mohl být ten
pravý.
Chtěl bych se ještě zeptat na zmíněné umístění v rozvaděči - v katalogu
je uvedeno, kde mají být v rozvaděči umístěny s ohledem na hlavní přívod
a PE lištu, ale o požadavcích na zhášení se nic nepíše. Jde jen o
velikost rozvaděče (mám 144 modulový nástěnný rozvaděč od ABB), nebo i o
nějaké jiné věci? Kde bych se k tomu případně mohl dočíst něco
podrobnějšího?

Děkuji
JF