ot: kviz na utorok - nasa svetla buducnost

Petr Kubáč petrkubac na 802.cz
Pátek Srpen 3 19:21:43 CEST 2012

> mam aj ja historku z nasej firmy, kde prijali (!!PRIJALI!!) chlapa na
> poziciu programator do nasho kancla. 2 mesiace sme nad nim krutili hlavou,
> kym sefstvo nepochopilo, ze tadeto cesta nevedie. na otazku sefom "preco
> ste ho vzali?" bola odpoved, ze v CV mal napisane 2r praxe programovania v
> istej nadnarodnej spolocnosti. grc
´
U nas v praci (Laborator ve spitale) vznikal Ethernet stylem - "prostrcime
drat dirou pro topenarskou trubku" takze mame Switche, na ne napojene dalsi
swithce a dalsi switche ....
Tak jsme zadali od IT  "udrzbu pocitacove site" a dokonce jsme vypsali
problematicka mista. Jako pripravu na tuto udrzbu prisel borec s vysavacem a
zacal tim ze zacal vysavat prach ze ZAPNUTEHO CRT monitoru - vysledek se
dostavil izolacni pevnost vzduchu s prachem asi neni nekonecna takze
laborantky rikaly - vyslehl blesk borec letel pres celou mistnost Pripojene
PC - KO a stroj za 2.4 mil pripojeny k tomu PC nebyl KO jenom proto ze
Nemecky vyrobce standardne motnuje galvanicke oddeleni RS 232 .... (to ale
bylo KO na strane PC taky ....)

Zdravi Petr Kubac