RE: Nikde v Evropě neumí větší blesky než v Běchovicích. Podívejte se

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Pátek Srpen 3 16:46:14 CEST 2012

Tak ja pojedu autem a tri mista budu mit volna. Jestli jsem to dobre pochopil, je treba se zaregistrovat teprve az rano, cili neni jasne zda vubec a pokud ano, tak na jakou hodinu se dostanu/dostaneme (asi by bylo dobre, aby po domluve udelal registraci nekdo z nas (klidne ja) najednou).

Pojedu z Hodkovicek (kousek za Branikem) smer Jizni spojka a po okruhu az na odbocku na Česky Brod. Pokud navrhnete nejake vhodne misto nastupu po trase, tak jsem samozrejme ochoten odbocit.

Zbytek asi domluvime s panem Kaliciakem, Hudeckem a pripadne nejakym tretim zajemcem po soukromych mailech, at neotravujem konferu.

Jakub Serych