OT Beryllium (bylo kviz na utorok)

DeeJay deejay na email.cz
Pátek Srpen 3 16:13:06 CEST 2012

Koukám, že máte myšlenkový pochod jako já - cokoliv tam dávám klidně
rozeberu a plasty dam zvlast, a jak to vypada tak opravdu vsechno krome
PETek a igelitů normalne spali ... coz me prijde dost debilni, hlavne ze
separujeme odpad.
V TV byla nejaka reportaz z Indie kde z toho vyrabi palivo podobne benzinu
nebo nafte - nemam ovšem iluze o tom, že celý proces bude energeticky
narocny a litr vyjde na 150kč - to si říká o EU dotaci.

DJ

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of Petr Labaj
Sent: Friday, August 03, 2012 3:09 PM
To: HW-news
Subject: Re: OT Beryllium (bylo kviz na utorok)

Jeste bych pridal slovo recyklace.

Zrovna vcera jsem se byl zeptat v ekodvore, co delaji s plasty, jestli je
nejak tridi
podle druhu a a recykluji (mam plasty z nekolika starych tiskaren, ktere
jsem
rozebral na motory atd., je toho docela dost). A pokud se recykluji, tak jak
tridi
ten obsah specialnich kontejneru na plasty.

Byl jsem poucen, ze to roztridi spalovna. Tedy ze nektere hori treba zlute a
nektere
treba cervene  ;-)
Abych jim nekrivdil, tak PET flasky z kontejneru vytahuji, vse ostatni jde
do ohne.

Doufam, ze brzy zavedou drakonicke pokuty za to, kdyz nekdo hodi plast do
bezne popelnice, misto toho, aby ho dal do specialniho kontejneru na plasty
(jak je to pry ve Svycarsku, myslim ty pokuty).

PL

From: "Jan Waclawek" <konfera na efton.sk>

...tak predsa uz davno vieme ze eko/euro/politika ma s ekologiou len
marginalne stycne body (obvykle slovne)...

V tejto konferencii snad staci niekolko slov: okrem olova napr. solar,
ziarovka, CO2...