ot: kviz na utorok - nasa svetla buducnost

Prichy prichy na volny.cz
Pátek Srpen 3 11:07:37 CEST 2012

Teď když není práce, tak kupodivu malujeme my :-D - tak nevím.

Jinak věci do práce si hledám na netu doma, v práci nemám PC ( asi má
někdo představu, že bych tam hrál hry :-D )
Teď se zpřísnili podmínky, takže jsme dostali "židle" co nějakou dobu
sloužili v jídelně - pro představu - naohýbaná
pochromovaná trubka a na tom plastový výlisek (pravděpodobně ABS nebo
něco podobného). Toť vše ...je to příšerně studené :-D
takže vlk zaručen do 10 minut :-D.
Ve stoje se mi fakt modul z linky opravuje velice špatně ;-).

Nevím, jestli je toto správná cesta, každopádně jim to funguje, i
když...... po předchozích zaměstnancích
z různých koutu světa mi zůstala nekompletní dokumentace (byť je šanon
tlustý 12 krát ten samý plán analogového
zdroje nepomůže víc než kdyby tam byl jednou :-D ) - to vše začínám chápat.

Ještě chcete být někdo elektronikem :-D