ot: kviz na utorok - nasa svetla buducnost

Robert Baranka hwlist na centrum.sk
Pátek Srpen 3 10:19:50 CEST 2012

To tu firmu este len staviate, vsak?
:-D

sorry, nedalo mi, ked je ten preddovolenkovy piatok
Robo

----- Original Message -----
From: "Prichy" <prichy na volny.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Friday, August 03, 2012 9:43 AM
Subject: Re: ot: kviz na utorok - nasa svetla buducnost

A teď si to celé "posuňte" o level níže :-D. Jen málokdo z Vás si vůbec
dokážete představit jak to vypadá v nadnárodní společnosti vyrábějící
pasivní elektronické součástky :-D.

Moji nadřízení: Vyučený zámečník, vyučený zámečník ( to je lepší
varianta), sádrokartonář (vzdělání nevím), zedník
                            nevyučen,  2 roky gymplu.

prichy

PS: plat klidně řeknu, na šichty 16-ka......ještě dodám, možná někoho
napadne, že jak tedy vypadám já atp.
mno, za žádného genia se právě nepovažuji, spíš naopak, o to víc mne
děsí ne/vědomosti lidí kolem mne.

Balů mne vyděsil uplně......myslím, že bych odpověděl na všechny otázky
správně, ale i kdybych na tom byl o
dalších 1000% lépe, tak by mne vůbec nenapadlo se vůbec hlásit do CERNu