ot: kviz na utorok - nasa svetla buducnost

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Pátek Srpen 3 01:13:33 CEST 2012

zatial som necital reakcie, ktorych vidim vela, tak za seba: je to v <>

mam aj ja historku z nasej firmy, kde prijali (!!PRIJALI!!) chlapa na
poziciu programator do nasho kancla. 2 mesiace sme nad nim krutili
hlavou, kym sefstvo nepochopilo, ze tadeto cesta nevedie. na otazku
sefom "preco ste ho vzali?" bola odpoved, ze v CV mal napisane 2r praxe
programovania v istej nadnarodnej spolocnosti. grc

miro