ot: kviz na utorok - nasa svetla buducnost

Jirka MWW jirka.mww na gmail.com
Čtvrtek Srpen 2 22:11:54 CEST 2012

No já měl výhodu, bastlil jsem od 12 let, koncesi na vysíláni jsem měl
od 15, ale měl jsem
za sebou  gymnasium, kde mě naučili matematiku a fyziku tak,
že jsem s tím skoro celý první ročník FEL vydržel.
V analytické geometrii mi velmi pomohly dva roky deskriptivy na gymplu.
Ono když člověk ví, že přímka rovinu protne obvykle  jen v jednom bodě,
tak to dost pomůže.