ot: kviz na utorok - nasa svetla buducnost

balu@home daniel.valuch na orange.fr
Čtvrtek Srpen 2 22:03:06 CEST 2012

nie, z asi 12 co sa prihlasili priamo na inzerat nevyhovoval ani jeden,
tak som musel hladat vo vseobecnej databaze rezervnych kandidatov.
Vacsinou si ludia podaju prihlasku na priamu otvorenu poziciu a este ju
poslu aj do centralneho rybnika.
Vybral som asi 15. Kedze data boli stare 0-12 mesiacov mi oznamili ze 5
najlepsich zo zoznamu u nas uz pracuje v inych sekciach :-) a zo zvysku
bolo toto bohuzial najlepsie.
Na druhe kolo uz mame nastastie vyrazne lepsi material.
b.