Proudová trafa k nepřímému elektroměru

Čtvrtek Srpen 2 21:40:03 CEST 2012

Tady jsem se zaobiral zajimavou otazkou - jaka cast zavitu je vlastne
rovne protazeny drat v proudovem trafu? Tedy jaky je rozdil mezi tim,
kdyz rovne protahnu drat dirou a kdyz tam udelam 1,2,3 závity a privodni
draty povedou v ose otvoru trafa? Pripada mi, ze vyznamny je jen pocet
pruchodu otvorem, silocary u vodice vne sekundaru se IMHO moc neuplatni
ale je otazka jak moc...